Thursday, February 16, 2012

TRICKLE TRUNK MEMORIES and...ME!



Jeśli powiem że jestem bardzo szczęśliwa z mojego nowego DT wcale a wcale nie przesadzę.
Miałam ochotę na współpracę z miłym sklepem i miałam szczęście że moje prace spodobały się właścicielce:).
Pewnie nie zaszkodził fakt iż pokazałam prace wykonane również na The Scrap Cake ;).
Już nie moge sie doczekać pierwszego zadania!
Polecam http://www.tickletrunkmemories.ca/, niemal codziennie nowa dostawa!

When I will tell you I`m very happy with my new DT I will not exaggerate.

I had a desire to design for nice shop and I was lucky the Owner liked my style :).
Probably did not hurt the fact that I showed also my  work done on The Scrap Cake collections ;).
I can not wait for the first task!
 I recommend  http://www.tickletrunkmemories.ca/, there is new delivery almost every day!
Just a not from the Owner " Currently we are shipping to Canadian destinations only. "

 TickleTrunk Memories

sales@tickletrunkmemories.ca
PO Box 1622
Gibbons, AB CA

3 comments:

  1. Oh how exciting! Lucky you!! Congrats!!!

    ReplyDelete
  2. To jest fantastyczna wiadomość, że pozwolę sobie powtórzyć się :))) Cudnie! Wielkie gratulacje kochana!

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).