Friday, February 3, 2012

KING OF THE JUNGLE, GD for Scrap Africa, nr 22 in 2012:)

 Chciałam dziś gorąco podziekować dziewczynom ze Scrap Africa , Svetlanie i Evgeni za zaproszenie mnie  na gościnne występy i ich pierwsze wyzwanie.
To była dla mnie ogromna przyjemność zaprojektowac lo na ich nowe wyzwanie.
Czy musze dodawać że naprawde kocham Afrykę?....

I would like to thank you, Svetlana and Evenia from Scrap Africa for your invitation as a GD on your new, fantastic blog and for the very first challenge.
It was a plasure for me to create project for you.
Do I really need to tell you I do love Africa?







My CANDY

8 comments:

  1. Very nice!!! Great job on this page! Love it!

    ReplyDelete
  2. Love the photo of you & great job on African style!!

    ReplyDelete
  3. wow wow wow !!!!! sensational .... what a fabulous page .. awesome work ... big hugz x

    ReplyDelete
  4. What a fitting layout for their challenge. Is that a white tiger cub ? He's just adorable and so cuddly looking.

    ReplyDelete
  5. Cudowna praca, wspaniałe afrykańskie motywy - rewelacja!

    ReplyDelete
  6. Wow!!! Fantastyczny scrap!!!
    Boski afrykańskie wzory :))
    :*

    ReplyDelete
  7. your LO rocks! thank you for accepting our invitation and joining us on Scrap Africa! ♥

    ReplyDelete
  8. Hello.. I love your blog and your work..:))

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).