Monday, February 13, 2012

MY LIFE`S PORTRET with Webster and Dusty Attic

Dziś jest trzynasty a ja uwielbiam ten numer, ZWŁASZCZA w piątki!
Kiedyś, przed laty  zakochałam się właśnie 13 w piątek.
To urocza historia ale dziś powiem Wam tylko że doskonale znacie jej kontynuacje z moich zdjęć :)
Ta praca była publikowana w ubiegłym miesiącu a ja dopiero dziś przypomniałam sobie aby ją pokazać.

Today is 13th and I love this number, especially on Fridays!
Long time ago I fell in love , it was 13th on Friday.
It's a lovely story and I can tell you know  a continuation from  my photos ;)
This layout was published last month and I just remainded myself about showing it on my blog.


W ostatnim Candy szczęśliwym numerkiem okazał się nr...7!
Wenecja i reszta poleci do Marivic!
Z okazji pierwszych urodzin mojego bloga wkrótce zapowiem kolejne Candy :)

In my last Candy lucky number was nr....7!
All papers will fly to Marivic!
I will have new Candy soon, for the 1st B-day of my blog:)


7 comments:

  1. oh i can see why this was published, it is stunning.. i love the photo like that, very creative!

    ReplyDelete
  2. A beautiful photo...and lovely layered design! STUNNING work, as always ;)

    ReplyDelete
  3. beautiful work as always...love all the layers :)

    ReplyDelete
  4. Just so beautiful. Love your colours. Kim

    ReplyDelete
  5. Woot Woot Marivic! Congrats on the feature with this one!! I sent you the screensnip!!

    ReplyDelete
  6. Przepiękny scrap!!!
    Taki... delikatny :))
    Kolory, dodatki... cuuudo :D
    :*

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).