Tuesday, March 27, 2012

My Candy Challenge, let`s see...



Bardzo, bardzo dziękuję wszystkim którzy postanowili zabawić się ze mną z okazji  pierwszej rocznicy mojego bloga.
Jestem bardzo wdzięczna !
Spodobały mi się wszystkie prace!
Bardzo ciężko było mi wybrać  nagrodzoną pracę, same zobaczcie;

Thank you all so much for  sending  your work for my 1st Blog Candy Challenge.
I`m so thankful for your time and beautiful work!
I really like all your work!
It was very hard to make a choice, just have a look:


Ayeeda

Channa


Jona

Maria

Młoda Kobieta

Salme

Szafirek



Channa, 
please send me your address so I can send you my Candy! I love your work and I want to tnak you again for playing!

Jona, Maria, Salme, please do  the very same, I also want to send you a little thank you note with abother chipbord:)

Ayeeda, Młoda kobieta, Szafirek, dziewczyny,raz jeszcze dziękuję i zapraszam...za rok na drugą rocznicę a wcześniej oczywiście na kolejne, wiosenne Candy! Prosze również przyślijcie mi swoje adresy abym mogła wysłać Wam małe podziekowanie!


Tak więc wszystkim dziękuję za wspólną zabawę i każdy dostanie małe Candy! :)


So I thank you again for fun and everybody can go home with small Candy! :)

8 comments:

  1. Thank you for the wonderful inspiration!

    Congratulations to Channa! Lovely layout!

    ReplyDelete
  2. Congratulations Channa:)
    Dziękuję za świetną zabawę:)

    ReplyDelete
  3. Oh wow!!! Thank you so much!! I am really happy. I really love your work, a real inspiration to me and i am looking forward to work with you. xx channa

    ReplyDelete
  4. O rany, ale jak to, że wszyscy? :)) bo nie wiem, czy dobrze zrozumiałam :P I chciałam powiedzieć, że byłam pewna, iż będzie o wiele wiele więcej zgłoszeń!

    ReplyDelete
  5. Thank you so much! All the works are so pretty, congrats to all the girls!

    ReplyDelete
  6. I forgot... I will send you my adress by private message on Facebook! =)

    ReplyDelete
  7. Wow!! These are all soooo gorgeous!!

    ReplyDelete
  8. thank you so much. these are really all gorgeous!!!

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).