Monday, March 5, 2012

#scrapbook CARRY ME AND NEVER LET ME FALL...



W końcu mam przyjemność pokazać Wam nową prace z papierami i na wyzwanie 7 Dots w kolorze sepi.
Za kila miesięcy wrócę do LOsków które zrobiłam wcześniej , jak tylko zostaną opublikowane w Pewnym Scrapowym Magazynie a nawet w ..dwóch:)
Tym razem bohaterami pracy jest bardzo szczególna para. Koń i dziewczynka. Wierzcie mi iz istnieje między nimi przyjaźń, cóż, wiem ż "koniarze" mi uwierzą.
Przypominam tez o moim Candy Challenge.


Finally I can show you my work with and for the challenge 7 Dots papers in sepia.
In several months I will show you some more but before thay need to be publish in Some Nice Scrapbooking Magazine...even two of them :).

This time I will introduce you to very special couple. A girl and a horse. Belive me, there is a friendship between them, I know horselovers will belive me.

Do you remember about my Candy Challenge?

16 comments:

  1. I'm a horse person, and I definitely know the friendship that there can be! Beautiful page, I very admire your work!

    ReplyDelete
  2. Idealnie dobrałaś papier do fotki. Scrap jest świetny!
    I tak sobie myślę, że jak zakochałam się z wzajemnością w moich psach, to pewnie i z koniem taka miłość jest możliwa :) Zwierzęta są mądrzejsze i bardziej uczuciowe niż nam się wydaje. Mnie cały czas zaskakują w tym temacie :)

    ReplyDelete
  3. Cudny scrap! Podziwiam, jak pięknie wszystko dobrałaś, kolory, dodatki, zdjęcie. Wszystko pasuje do siebie idealnie!
    W przyjaźń wierzę, z każdym czworonogiem da się dogadać, ja i mój kot stanowimy zgrany duet. Ja nie wyobrażam sobie życia bez niego, a on beze mnie, tak myślę, bo gdy gdzieś wychodzę, nawet na chwilę, a później wracam, tuli się do mnie bardzo mocno. W tej chwili śpi mi na kolanach :)

    ReplyDelete
  4. I love the mixed media effect! Great Job! I love the colors you used too!!

    Beautiful!!

    ReplyDelete
  5. I like your bridle, lovely photo and layout.

    ReplyDelete
  6. beautiful photo and layout! love the paintwork!

    ReplyDelete
  7. So adorable, Bellaidea!! xoxo

    ReplyDelete
  8. HI... I had a horse for nearly 32 years.. she was my best friend.. i still miss her dearly so i know so well how special a horse can be... i adore this layout.. love everything about it... precious photo too!!

    ReplyDelete
  9. Awesome background, beautiful work! :)

    ReplyDelete
  10. So soft and I just adore the colors you used.. gorgeous lo and the picture goes so well with what you did ! tfs!

    ReplyDelete
  11. Such a pretty layout! Love the background!!

    ReplyDelete
  12. So beautiful. I love that title and the earthy colors and the little stable doors. SO beautiful.

    ReplyDelete
  13. Beautiful colors and adorable picture!

    ReplyDelete
  14. Prześliczny scrap! Fantastycznie skomponowany! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu.

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).