Wednesday, October 17, 2012

FROSTED LIFE

My friend Ayeeda has a fantastic news for you so I want to show you something...

WIELKA PREMIERA!!! - A BIG PREMIERE!!!

Tak! W końcu mogę ujawnić nad czym pracowałam od miesięcy i co w końcu udało się mi zrealizować:) Moja pierwsza, zaprojektowana przeze mnie kolekcja papierów:):):)
Nie muszę chyba Wam mówić jak bardzo jestem podekscytowana, wszystkie uczucia mieszają się ze sobą. Mam nadzieję, że i Wam spodoba się moja kolekcja, która ma dwa oblicza - bardziej teksturowe i odważne wzory, a także subtelną i delikatną odsłonę na drugiej stronie. 
Yes! Finally I can reveal what I 'been working on during past months. Finally it is happening!  I want to present my very first, designed by myself collection of papers:):):)
I think I don't have to say how exited I am, and all kind of emotions go through my mind. I hope you'll like this collection as much as I am. The collection has two faces - one is more texturized, more valiant and the other side is soft and subtle. 
Zanim pokażę Wam zajawkę kolekcji - kilka informacji:) 
Premiera kolekcji odbędzie się 3 listopada 2012, 
podczas II Dolnośląskich Jesiennych Warsztatów Craftowych we Wrocławiu. 
Tam po raz pierwszy będzie można zakupić papiery bezpośrednio na moim stoisku w godz. 13.00-16.00. W tym samym dniu papiery pojawią się w innych miejscach on-line, szczegóły podam wkrótce. 
The premiere of the collection is planned on the 3rd of November 2012 in Wroclaw's Craft Workshops.

You will have the possibility to buy the papers there. At the same day the papers will be available on-line in some places, I will give the details soon. 

Nazwa marki to 13 arts - mam nadzieję, że prosta, wpadająca w ucho i łatwa do zapamiętania:)
The brand's name is "13 arts", hope it's simple and easy to remember.
Kolekcja nazywa się "Frosted Life".
Moim zdaniem papiery dają duże możliwości zastosowania w różnych stylach, co mam nadzieję, już niedługo będę wraz z grupą fantastycznych projektantek mogła Wam pokazać.

The collection's name is "Frosted Life".
I think the collection is quite universal, I will show you different projects by different great designers pretty soon.
Powoli będę odkrywać wszystkie karty, pokażę Wam każdą stronę, zaproszę na firmowego bloga i na pewno oczekujcie infromacji o candy:):):)
One by one I will show you every single page, I'll invite you to the brand's blog and please expect candy really soon:)
Oto zajawka całej kolekcji:):):)
Here is the whole collection:):):)

Read more: http://13pasji.blogspot.com/#ixzz29ZfJsZnx

5 comments:

  1. Oh my goodness! I had no idea! That's AMAZING!!!!!! Congratulations Bella!!!! Yes please let me know where these will be available. These ook great- I really like the one that looks like a blizzard- I can't wait to see some creations with these!

    ReplyDelete
  2. How exciting!! Love the look of the bricks that look actually textured!!

    ReplyDelete
  3. These papers looks stunning and look to suit you're style beautifully hope we will be able to get them here in Australia.

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).