Sunday, April 10, 2011

THANK YOU EMELINE

Wszyscy mamy przyciaciol i znajomych. W swiecie F/B kazdy kogo znamy moze zaliczac sie do przyjaciol.
Od kiedy buszuje po necie ogladajac prace innych dziewczyn moje grono znajomych rosnie z kazdym dniem.
Jadna z tych osob jest urocza i utalentowana Emeline.
Zapewne tez wszyscy ja znacie :)
Poza tym ze jest mila i utalentowana jest tez skromna i bardzo pracowita.
Jakis czas temu postanowilysmy wymienic sie zdjeciami.  Potem pobawic sie z nimi. Jestem bardzo wdzieczna Emeline ze zechciala to ze mna zrobic.
Bylam zachwycona kiedy dostalam oprawione przez nia zdjecie swojej corci.
Tego samego dnia dostalam zdjecia od Emeline i natychmiast zabralam sie do pracy. 
Chce jej zrobic niespodzianke kiedy tu zajrzy, zamieszcze wiec od razu obie prace.



Przy okazji chcialam pokazac jak piekne moga byc papiery z Polski, sa tutaj w zdecydowanej przewadze.





6 comments:

  1. wow,amazingly pretty!!!
    Have a nice day!

    ReplyDelete
  2. both layouts are gorgeous, love the soft colors and fussy cutting:)

    ReplyDelete
  3. The papers are beautiful ! my cup of tea haha ! THANKS for flattering me, Agnieszka. I had a great time doing up the page for pretty Alexis =)

    ReplyDelete
  4. Oμορφα και γλυκά και τα δύο!!

    ReplyDelete
  5. AWWWWW lovely pages for each other ;) So sweet !!!!

    love,
    jaz

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).