Saturday, April 16, 2011

EASTER GIVEAWAY!

Bardzo mi milo ze do mnie zagladacie i komentujecie moje prace.
Jestem bardzo wdzieczna.
Sama bardzo lubie wykorzystywac w pracach koronki i koronkowe serwetki dlatego postanowilam podzielic sie z Wami mala czescia mojej kolekcji .
Na poczatku maja /4 albo 5/ wylosuje 2 osoby z tych ktore;
1. lubia koronki,
2. zostawia mi komentarz z dobra rada :)
3. obserwuja mnie/follow me.


 2 paczuszki z zawartoscia jak ponizej na zdjeciach poleca tam gdzie bedzie trzeba. 


                                     ABOUT SPRING



                                                                MEADOW SORBET





10 comments:

  1. What a gorgeous give-away! Thank you for the chance to win!! I love the second one the most - the Meadow Sorbet - the colours are very soft & beautiful! I am already a follower of yours & hope you have a wonderful weekend!

    ReplyDelete
  2. ειναι πανέμορφα και τα δύο!!παρακολουθώ το blog σου γιατί μου αρέσουν αυτά που φτιάχνεις!!

    ReplyDelete
  3. Gorgeous give away, haven't used any lace on a layout yet, looks very delicate, enjoy the rest of your weekend x.

    ReplyDelete
  4. Beautiful,both!!
    Have a very nice day and weekend.
    xxx

    ReplyDelete
  5. oh !!! they are both beautiful :) thanks for the chance to win... meadow sorbet is my favorite, but would be happy to win either xx have a wonderful weekend ... I am already a follower :)

    ReplyDelete
  6. Hello! Thank you for visiting my blog.
    I do like the first one, ABOUT SPRING. Lovely colours.
    I also like your BOY layouts.
    Have a lovely weekend.

    ReplyDelete
  7. What a lovely giveaway! Thanks so much for visiting my blog and leaving a lovely comment :-) your creations here are gorgeous! Well done!! :-)

    ReplyDelete
  8. Sweet of you to have a blog giveaway. This is my first time coming and i like it!!! Thank you so much for visiting my blog. I hope u will drop by again.

    ReplyDelete
  9. Thank you for the lovely blog giveaway!! Have just seen your LO's on the Boxx - they are beautiful and so full of lovely texture. Have a great week. xo

    ReplyDelete
  10. Beautiful blog!! Thanks for visiting me :) kisses!!!

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).