Saturday, April 2, 2011

SWEET BLOSSOM , TCR#52





Jak to sie dzieje ze dziewczyny z TCR co tydzien maja dla nas ciekawa palete?
Z pewnoscia talent i pomyslowosc maja z tym wiele wspolnego.
Ja moge miec tylko nadzieje ze moja interpretacja kolorow ma wiele wspolnego z #52.
Bez oporow z mojej strony udalo sie wyladowac na LO kilku ptaszkom, wazce i  ciesze sie ze mala koronkowa serwetka znalazla miejsce "spoczynku".
Nie zdazyl wskoczyc zajaczek...moze mu sie uda nastepnym razem?
Wszystko zalezy od skocznosci i pogody w ten weekend :)
Czy musze pisac ze im gorsza pogoda tym wiecej czasu na scrapy?




8 comments:

  1. WOW, this is soooo pretty. and what a beautiful photo :)

    ReplyDelete
  2. So beautiful! I love all of the pretty pinks here that go perfectly with her adorable pink dress!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Gorgeous page. What a beautiful little girl.
    xx

    ReplyDelete
  4. Your work is very beautiful! Love the soft colors you used. Thanks for stopping by at my blog, can't wait to see more!

    ReplyDelete
  5. amazing layout and adorable photo !!!

    ReplyDelete
  6. sweet page, like all thoe colorful little details

    ReplyDelete
  7. I love your work!!!!
    WTG girl! This Lo is stunning!

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).