Wednesday, April 3, 2013

UNIQUE , DT Inkido with 13 arts and Wycinanka

Hi!
This time I made a page for Yasmin's challenge at Inkido
Visit us there and have a look at her project.

"Make a layout or a card where you use a stencil and stamping to create a background on your project" 

 Witam!
Tym razem zrobiłam prace na wyzwanie Yasmin które TUTAJ możecie znaleć na blogu Inkido.


I used only 1 paper from Inkido  but had fun playing with gesso, Scrap FX stencils and 13 arts mists.
 I wonder,  can you see how many stamps I used?

Użyłam tu tylko 1 papieru z Inkido ale pobawiłam się stemplami,  maskami z Scrap FX, mgielkami z 13 arts.
Ciekawa jestem czy policzycie ilu stempli użyłam? Wszystkie z Inkido:)



I mixed roses from the stencils with "real" ones from Inkido. We have lots of flowers! One of my fav stamps - birdcage.

że z mask Scrap FX  pomieszałam z "prawdziwymi" różami z Inkido.Mamy mnóstwo róznych kwiatów :).Tutaj mój ulubiony stempelek , klateczka.

This time 3 stamps from Inkido and one of two chipboards from Wycinanka.
Tym razem 3 stempelki z inkido i jeden z dwóch chipboardów z Wycinanki.



Thank you for looking, I invite you again to play with Inkido , see you soon!

Dziękuje za odwiedziny, zapraszam do zabawy z wyzwaniem Inkido i do zobaczenie wkrótce.

ps. Jeśli macie ochotę popracować na materiałach Inkido zapraszam serdecznie na warsztaty do Wrocławia, szczególy znajdziecie tutaj.

3 comments:

  1. Love the vivid colors, stenciling, mist to pull out the colors from this sweet photo. Just gorgeous!! ~ Blessings, Tracey

    http://gracescraps.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Beautiful my friend and congrats on your Prima publication.

    ReplyDelete
  3. So cool and full of energy!
    Love the chippies too! I actually ordered some from Poland!!
    I am waiting for her to send them in about five days! :-D

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).