Thursday, April 4, 2013

ADORABLE, DT Magenta and new Challenge!





Hi!
In April Magenta has a new challenge - you can find out all about it HERE. You can imagine who had this idea about fussy cutting and stitching....;)
You should visit to see  the prize , set of Magenta stamps!

Witam!
W kwietniu Magenta ma dla Was nowe wyzwanie , TUTAJ możecie znaleźć szczegóły. 
Możecie się łatwo domyśleć czyj to pomysł - przeszycia i wycinanki ...:)
Powinniście odwiedzić blog Magenta aby zobaczyć nagrodę.
Jeśli znajdziecie papiery, stemple lub   maski Magenta w którymś z polskich sklepów proszę napiszcie mi o tym, kilka osób już mnie o to pytało ostatnio. Sama jakiś czas temu kupiłam kilka ale niestety, nie pamiętam gdzie.

  


I used older paper collection from Magenta and new stencils .

Użyłam tutaj papiery ze starszej kolekcji Magenta i maskę z najnowszego katalogu.

I hope you this like our new challenge and will try to join in?
Have a good day!

Mam nadzieję że spróbujecie przyłączyć się do wyzwania? 
Miłego dnia!

5 comments:

  1. Jej, te Twoje połączenia kolorów, zwłaszcza turkusu z pomarańczem są niesamowite. Pięknie wyglądają na Twoich pracach, chociaż ja nigdy bym się na takie nie odważyła ;-)))

    ReplyDelete
  2. Love your LO, absolutely stunning!

    ReplyDelete
  3. Stunning layout.. love those colors and such a sweet photo!!

    ReplyDelete
  4. such amazing colors...beautiful!

    ReplyDelete
  5. This layout is so vibrant, and full of beautiful elements framing the sweet photo!

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).