Sunday, July 8, 2012

Mixing Papercraft Scandinavia


Pamiętacie o moim wyzwaniu na INKIDO?
Do you remember about my challenge at INKIDO?


Mam nadzieję że korzystacie z uroków lata!
Tak miło gdzieś wyjść, pobawić się z dziećmi, spotkać z przyjaciółmi albo pospacerować w lesie.
To jest dokładnie to co ja robię, ciekawa jestem czym Wy się zajmujecie?
Mam dziś do pokazania kartkę, tym razem postawiłam na mieszankę fioletu z żółtym.Wszystkie papiery i kwiaty pochodzą z Papercraft Scandinavia, lubię łączenie starych i nowych kolekcji.
Jeśli też lubicie tak namieszać sprawdźcie co macie ze starszych kolekcji a jeśli trzeba możecie zamówić jakieś z nowszymi. 
W Polsce papiery dostępne są w Scrap Butik.


I hope you all enjoy beautiful Summer!
It`s so nice to be out, play with kids, meeting friends, taking long walks in the woods.
It`s what I do, maybe you will tell me how is your Summer?
I have a card for you today, I went for mix of yellow and purple  this time.
All papers and flowers are from Papercraft Scandinavia, you know by now I like to mix new and older collection.
So if you want to try similar mixing check your older papers.
 If you don`t have any....just order with new ones:)
Have a great weekend!

2 comments:

  1. That is a stunning card - I love the colors! It has been too hot here to do anything outdoors so far this summer - so I have been doing a lot of reading and crafting. Have a great day!

    ReplyDelete
  2. What a Summery card!! Very pretty!!! Here it's practically always Summer so I spend most of my time indoors in the aircon. I'm not an outdoor person generally so love to read and create indoors...

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).