Monday, November 14, 2011

SPRING AWAKENING ; NAS 187 & TSC

Witam serdecznie!
Poniedzialek, nowy tydzien, nowe wyzwania, nowe mapki.
Dzis chcialam zaprosic Was do zabawy z Nuts About Sketches i nowa mapka.
W mojej interpretacji wyglada ona tak;
/i prosze nie martwcie sie o mnie iz nie mam z czego robic kolejnych LO....po prostu nie moge schowac zapasow TSC i one sa zawsze pod reka i korca, korca :)/


 a w oryginale tak;


Warto tez zobaczyc jakie prace wykonaly moje kolezanki z DT!
 Ja mialam okazje pobawic sie gesso, maskami Prima,kordonkiem,  stemplami i ulubionymi ...nozyczkami TH.


Jeszcze tylko skromnie dodam iz czuje sie BARDZO szczesliwa z powodu zajecia 2 miejsca w wyzwaniu Scrap The Girls, szczegolnie iz pierwsze miejsce zajela podziwiana przeze mnie przesympatyczna Nadia Cannizo.

6 comments:

  1. What a pretty layout and pretty girl! Love the birdcages and the softness you have created! Tfs.
    have a nice evening!!

    ReplyDelete
  2. Gorgeous layout. I love the so pretty colours and lovey pic. The MHC flowers are beautiful on the page.

    ReplyDelete
  3. beautiful colors....this is stunning :)

    ReplyDelete
  4. Hi.. this is so pretty.. really beautiful.. love the photos and the papers...

    ReplyDelete
  5. Wow this is one heck of a layout!! Stunning!!!

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).