Wednesday, February 6, 2013

LOVE BEGINS AT HOME , DT Magenta project with CS sketch and CSI

Hi!
This is  my very first DT project for Magenta.
I got my first parcel with papers, stamps and stencil and could not wait to create.
Thanks for weekend at home!

Bonjour!
Aujourd'hui c'est moi avec mon tout premier projet DT pour Magenta.
J'ai reçu mes tout nouveaux produits Magenta, papiers, étamps, pochoirs et ne pouvait attendre pour créé. Vive les weekends à la maison!




Since I had so many new "toys" to play I decided to play with February's Canadian Scrapbooker sketch and new CSI case.
This is what I created;

Puisque j'avais tant de nouveau "jouets" pour m'amuser, j'ai décidée de jouer avec le défi de Février Sketch du Canadian Scrapbooker et le nouveau CSI case.
Voici ce que j'ai créé;



If you never saw my layouts before now you will know I like layers, stitching, fussy cutting, small elements, doilies, touch of mixed media and photos of my two childern :)
I hope I can inspire you to create with Magenta.

Si vous avez vu mes pages avant aujourd'hui vous savez maintenant que j'adore jouer avec les épaisseurs, broderies, "fussy cutting" petits éléments, doilies, le "mixed média" et des photos de mes deux enfants :)
J'espère que je vous inspirerez à créé avec les produits Magenta.


I like a lot this stencil with small butterflies, you can see them in the middle of the heart, I wanted them to look very soft so I used only some white paste.

J'aime beaucoup ce stencil avec les petits papillons, vous pouvez les voir au centre du coeur, je voulais qu'ils soit très doux, donc je n'ai utilisé que de la pâte à modeler blanche.




Template Nature Elements - TM28
Pochoirs éléments nature - TM28


I also used those stamps on my background.
J'ai aussi utilisé ces étampes sur mon fond.

  

Delicate Foliage Border - 42.121.N
Bordure délicate - 42.121.N



Fern - 42.120.P
Fougère - 42.120.P





I can not wait to create another project with Magenta very soon and I'm working already on my next page, I hope you will visit me soon!

J'ai hâte de vous présenté très bientôt un autre projet avec Magenta et je travaille déjà sur ma prochaine page, j'espère que vous me visiterai bien vite!

Do you know Magenta has a very "simple" challenge now?
You still have 20 days to enter.

February 2013 - Magenta Challenge :

Minimalism (maximum of 2 of each items on your project)



After the holidays excess we're all tightening our belts, let's do the same on our layouts and cards, to your preference! Submit a link to your creation, the winner will get a prize from Magenta!!!

Défi Magenta - Février 2013 :

Minimalisme (un maximun de 2 de chaque items sur votre projet)


Après les excès des fêtes on se serre tous un peu la ceinture, faison de même sur nos pages et cartes, à votre préférence! Soumettez un lien vers votre création, le gagnant se méritera un prix Magenta!!!
Vous avez jusqu'au 27 Février pour participer au défi!





Best regards
À Bientôt

DT Magenta


I used CSI case and CS sketch for this project

2 comments:

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).