Tuesday, January 10, 2012

7 like...

Czy widziałyście już zapowiedź nowych kolekcji z 7 Dots?
Nie?!!!
To ja już nie wiecej nie powiem, nich papery mówią za siebie...

Do you know about new collection from 7 Dots?
No?!!!
So let`s papers speek for themself...


Mam perfekcyjne zdjecie do tej kolekcji od jednej z moich koleżanek , Tomoko. Już nie mogę się doczekać kiedy ta kolekcja wpadnie w moje ręce:)

I just got a perfect photo for those papers from one of my scrapy friends, Tomoko.
I can not wait to get new collection:)


1 comment:

  1. Hmmmm....not so sure about this one...is it the one designed by Finnabair? Very artsy but not very feminine...

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).